What made you love Shannen?

This is where you can have a general gossip about anything you want!

What made you love Shannen?

Postby mike24 » Tue Oct 20, 2009 9:06 pm

For me it was the first time I watched Charmed. Image
mike24
Shannen Fanatic
 
Posts: 307
Joined: Wed Jan 28, 2009 1:13 am
Location: Pittsburgh PA

What made you love Shannen?

Postby shannifan » Tue Oct 20, 2009 10:26 pm

Yep, Prue made me love Shay! I was kinda addicted to Prue, but then I loved the whole show! Image
shannifan
Very Important Shannen Fan
 
Posts: 1761
Joined: Mon Dec 03, 2007 4:50 pm
Location: somewhere in Germany ;)

What made you love Shannen?

Postby kdawg » Wed Oct 21, 2009 3:56 am

Yep, Charmed started it all.
kdawg
Very Important Shannen Fan
 
Posts: 1292
Joined: Fri Oct 24, 2008 2:27 am
Location: The beautiful mountains of NC!

What made you love Shannen?

Postby dustpuppy » Wed Oct 21, 2009 6:59 am

Shannen first appeared on radar with Charmed, for me. I'd heard all the crap about her from the 90210 days. Didn't really care.

During and after Charmed I noticed that she and I have a couple of personality traits and some other crap in common. I know a little about what it's like to be maligned the way she has been. I know what it's like to have a brain to mouth filter that tends to malfunction at the worst possible times.

I grew up in a small town in the South, so I have a clue what it's like to grow up living in a fish bowl. A smaller fish bowl, to be sure, but the gossipy church/PTA types in a small town aren't any more accurate or forgiving than the tabloids.

It's minor crap but there's just enough similarities to give me some empathy/sympathy for some of the crap she's had thrown at her.
SOME PEOPLE ARE LIKE SLINKIES; NOT REALLY GOOD FOR ANYTHING BUT THEY BRING A SMILE TO YOUR FACE WHEN PUSHED DOWN THE STAIRS.
dustpuppy
Shannen Fanatic
 
Posts: 491
Joined: Mon May 25, 2009 5:49 pm

What made you love Shannen?

Postby jhem » Wed Oct 21, 2009 12:11 pm

actually i've loved the same woman (Shannen) three times..w/o even knowing that they are the same...

at first at "Entertainment tonight" interview, i saw shay being interviewed about leaving Charmed..i never had the chance to know her name, i just know she's cute!

then at "North Shore" i like Brooke Burns but when Shay came at first i hate her,bcoz she's so mean to my favorite character in the show,Nicole (Brooke) then later i started to like her...

and at "Scare Tactics" rerun,she's funny and cute then my sister told me "Oh,look at her...she's the same girl in North shore" then
i was like Image "you gotta be kidding me,.how on earth i will not notice that??"

and that's the start..every show she's in i watched it!
i started to be a shannatic since 2006! Image
User avatar
jhem
Very Important Shannen Fan
 
Posts: 654
Joined: Fri Aug 01, 2008 1:27 pm
Location: philippines

What made you love Shannen?

Postby brenda4ever2 » Wed Oct 21, 2009 2:53 pm

Shannen's pizazz witty attitude and clothes style. I loved her cowboy boots and sleeveless tops from 90210 days!
Last edited by anonymous on Wed Nov 11, 2009 12:16 am, edited 1 time in total.
brenda4ever2
Shannen Wanna Be
 
Posts: 79
Joined: Thu May 07, 2009 10:02 pm
Location: inside my sexy 5' 3"frame

What made you love Shannen?

Postby mike24 » Wed Oct 21, 2009 10:52 pm

AWESOME! Lots of charmed lovers! Image ImageImageImageImageImageImage
mike24
Shannen Fanatic
 
Posts: 307
Joined: Wed Jan 28, 2009 1:13 am
Location: Pittsburgh PA

What made you love Shannen?

Postby DontFailMeNow » Fri Oct 23, 2009 1:44 am

OMG!!! Do you have the time no jk, i'll keep it simple... Of course it all started with Charmed...The first eppy i ever watched was Dead Man Dating...I didn't love Shannen from the first time i saw her....it wasn't until Witch Trial that i really started to love Shannen Doherty...Just watch and you can see why I love and idolize Shannen!!!

http://www.youtube.com/watch?v=M29DPF4Xc_U

Shannen is an AMAZING ACTRESS...The scene where she blames herself for andy's death makes me cry everytime i watch it and Shannen played that scene (every scene) just amazingly awesome!
Image
User avatar
DontFailMeNow
Very Important Shannen Fan
 
Posts: 759
Joined: Sat May 31, 2008 2:36 pm
Location: Texas

What made you love Shannen?

Postby lilmisshalliwell » Sun Oct 25, 2009 12:12 am

i hear ya there hunny....i ALWAYS cry at that first scene....the way she can just draw you into her pain and make the viewer feel it too....deffo AMAZING
User avatar
lilmisshalliwell
Very Important Shannen Fan
 
Posts: 1595
Joined: Sun Apr 20, 2008 12:55 am
Location: p3

What made you love Shannen?

Postby mike24 » Fri Oct 30, 2009 5:45 pm

<3 PRUE!
mike24
Shannen Fanatic
 
Posts: 307
Joined: Wed Jan 28, 2009 1:13 am
Location: Pittsburgh PA

Next

Return to Coffee House

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron